top of page

5 pași pentru realizarea unui logo

5 pași pentru realizarea unui logo – Designul de logo este, fără îndoială, una dintre cele mai solicitate zone în Design grafic.

Acest articol vă va oferi un proces ușor de urmărit până la designul logo-ului pe care îl puteți implementa atunci când vine vorba de a lucra la un proiect.

Poate fi pentru sine, pentru proiectul clientului sau pentru un brief-like.

Ca și în cazul tuturor lucrurilor creative, nu există un proces de proiectare care să fie potrivit pentru toți.

Nu vă gândiți la aceasta ca la o structură rigidă pe care trebuie să o urmați, ci la un punct de plecare pentru a vă crea propriul mod, care funcționează cel mai bine pentru a crea logo-uri unicate.


Rezumatul

Este esențial să vă asigurați că înțelegeți pe deplin ce vă cere brief-ul/clientul ca designer grafic.

Aflați ce livrabile sunt necesare, unde va fi folosit designul logo-ului, o idee bună despre termenul limită și ce formate de fișiere ar dori clientul să primească, de exemplu Ai, jpg, png.

De asemenea, trebuie să înțelegeți bine pentru cine creați lucrarea.

Aflați despre afacere, cine sunt clienții lor și obiectivele lor pentru viitor.

Acest lucru este esențial deoarece designul logo-ului pe care îl creați trebuie să atragă direct publicul țintă al clientului dvs.

Amintiți-vă că ei vor fi cei care vor investi în brand.

Mai jos sunt câteva exemple de logo-uri contemporane pe care le-am găsit pe Pinterest, care atrag publicul țintă potrivit.

În stânga, Wild Bramble folosește un tip de caractere rotunjit și relaxat și un stil organic de ilustrare.

Aceste trăsături exprimă, într-un mod subtil, natura afacerii.

Detaliile adăugate din silueta porcilor conferă designului multă personalitate și o senzație prietenoasă.

Toate acestea, împreună cu culorile naturale, înseamnă că acest design este perfect pentru tipul de public care ar dori să viziteze o fermă.

Cărui public credeți că se adresează afacerea din dreapta?

Cercetarea

Acum aveți o idee despre livrabile, calendarul, pentru cine lucrați și despre ce trebuie să obțineți, puteți începe să cercetați. Asigurați-vă că nu vă uitați doar la un stil sau o direcție pentru design.

Uită-te la o mulțime de referințe și adună-le pe toate într-un singur loc prin crearea unui moodboard fie în Adobe Illustrator, fie pe un site precum Pinterest.

Iată câteva exemple utile de diferite moduri în care puteți configura un mood-board.

Îmi place întotdeauna să o păstrez pe o singură pagină și să aleg între maximum 5-10 imagini.

Dar diferiți designeri grafici au preferințe diferite.

Găsește ceea ce funcționează pentru tine!

Iată câteva locuri în care îmi place să merg pentru cercetare: Type Topia, Good Type, Logo Bloom.

Cu toate acestea, nu vă limitați uitați-vă la micile detalii din poster și despre designul ambalajului.

Sau consultați câteva picturi de semne în stil vechi pe care le puteți găsi inspirație peste tot.


Ideea logo-ului și schițarea – 5 pași pentru realizarea unui logo

Odată ce ați efectuat o mulțime de cercetări și le-ați adunat într-un format de moodboard.

Este timpul să începeți să vă schițați ideile.

Această etapă este puțin complicată și incredibil de plină de satisfacții.

Când începeți să schițați, gândiți-vă la publicul pentru care creați lucrarea, ce serviciu oferă afacerea și dacă există imagini legate de acel serviciu.

Pun pariu că o mulțime de articole apar când te gândești la o piață de fermieri?

Doar desenează cât poți de mult.

Uitați-vă la modul în care ilustrația și tipografia s-ar putea integra.

Nu vă așteptați să rezolvați brief-ul imediat, ci mai degrabă permiteți-vă minții să creeze liber și să vedeți unde vă duce creativitatea.

Creați sigla în Adobe Illustrator – 5 pași pentru realizarea unui logo

Odată ce aveți un set de opțiuni promițătoare, este timpul să treceți la Adobe Illustrator.

Există o mulțime de moduri diferite de a vă crea schițele digital.

După fotografierea logo-ului transmiteți-l pe laptop / pc.

Aceasta este o metodă foarte comună pe care o folosesc mulți designeri.

Vă permite să urmăriți peste partea de sus a formelor cu instrumentul Pen Tool, Instrumente pentru forme sau chiar cu opțiunile Creion sau Pensule.

Instrumentele pe care le utilizați vor afecta aspectul final al logo-ului.

De exemplu, dacă doriți ca logo-ul să arate mai modern și mai rafinat, instrumentele Pen și Shape sunt grozave.

Dar dacă căutați ceva care să pară mai desenat manual.

Încercați instrumentul pensulă folosind o versiune Wacom sau iPad a Illustrator.

Căile pe care le creați sunt live, așa că puteți oricând să intrați și să ajustați punctele de ancorare dacă greșiți.

Dacă simțiți că ceva nu funcționează, puneți mouse-ul jos și reveniți la etapa de schiță, acest lucru este normal și se întâmplă foarte des.

Feedback de la un egal

Vă recomand să întrebați un coleg creativ pentru un feedback constructiv asupra designului dvs.

Această practică deschide idei noi pe care poate nu le-ați luat în considerare sau dezvăluie un defect în design pe care apoi îl puteți modifica.

În orice caz, aproape întotdeauna duce la o muncă de mai bună calitate, chiar dacă este puțin intimidant să întrebi inițial!


Prezintă lucrarea – 5 pași pentru realizarea unui logo

De obicei, este o practică bună să creați trei opțiuni de logo inițial diferite pentru client.

Odată ce te simți încrezător că ai trei modele care îndeplinesc brief-ul, este timpul să le pui într-o prezentare care poate fi trimisă clientului.

Calitatea prezentării este cu adevărat importantă.

Aș afișa fiecare opțiune în alb și negru, apoi în paleta de culori sugerată și în final pe o machetă PSD.

Includeți câteva note despre motivul pentru care ați propus fiecare opțiune, astfel încât clientul să vă înțeleagă gândirea.

Nu uitați să creați coperți față și spate care să includă toate informațiile dvs. de contact.

Am găsit acest proiect pe Behance și cred că este un exemplu grozav al modului de a afișa un logo în mod profesional.

Un client poate vedea că funcționează la dimensiuni mici și pe ambalaj.

De asemenea, puteți vedea diferitele culori în care logo-ul arată bine, ceea ce îl face flexibil de utilizat.

Livrarea proiectului pentru design de logo

5 pași pentru realizarea unui logo – Treaba ta nu este terminată până când clientul nu are toate fișierele potrivite pentru noul său design de logo.

Asigurați-vă că este ușor de încărcat pe Social Media, pe Web și gata de a fi folosit în Print.

Etichetați întotdeauna în mod clar fișierele.

Astfel încât acestea să fie ușor de navigat și dacă aveți timp, includeți câteva gratuități.

De exemplu, unele grafice pentru rețelele sociale pentru a lansa noul logo.

Acesta este un mod frumos de a încheia proiectul și de obicei, încurajează munca repetă!

Ține minte! Nu te grăbi! Primele schițe nu trebuie să rezolve brief-ul.


Luați-vă timp și bucurați-vă de proces!


Autor Articol - Iulian Barbu

Sursa articol - www.barbuiulian.com


48 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page