Rolul unei strategii coerente în activitatea de Marketing
mie., 24 nov.
|Webinar
Pe data de 24.11.2021 a avut loc webinarul "Rolul unei strategii coerente în activitatea de Marketing".Împreună cu Raluca Mihăilă, am descoperit un mod mai eficient și creativ de a-ți gestiona și controla resursele și dorințele de (auto-)comunicare personală și de produs / idee / business!


Ora și Locația
24 nov. 2021, 18:30 – 20:30
Webinar
Despre Eveniment
Comunicarea, ca o componentă principală a Marketingului, este o activitate la limita dintre conștient și subconștient pe care o facem zi de zi și care începe cu auto-comunicarea (ce ne spunem noi, nouă înșine). În momentul în care punem o ordine și o strategie în felul în care ne structurăm acest demers, rezultatul va fi mai aproape de ceea ce ne dorim.
În cadrul webinarului gratuit “Rolul unei strategii coerente în activitatea de Marketing” s-a discutat despre valori, misiune, arhetipuri de brand, canale de comunicare și multe altele, totul în jurul A.D.N.-ului unei strategii coerente de Marketing: Autenticitate, Direcție, Navigare.
Te așteptăm pe canalul nostru de YouTube pentru a putea vizualiza înregistrarea evenimentului!
Cui i se adresează webinarul ?
Tuturor antreprenorilor, oamenilor de business și celor care țin la identitatea lor (ca brand personal) și care doresc să învețe de ce, cum, când și unde să se comunice pe sine și să-și transmită ideile publicului, prietenilor, mediului social în care activează.
Descrierea temei:
Fiecare brand / business reprezintă o prelungire firească a psihologiei persoanei care l-a fondat. Așa încât, putem considera că toată strategia de Marketing care va complementa acel brand / business reprezintă un cumul de elemente care se construiesc pe tipologia, dorințele și nevoile persoanelor din spate.
Iar peste acestea se cuvine să existe o articulare foarte coerentă și pragmatică a modului în care produsul / business-ul își construiește un loc în piață.
Detalii trainer: Profesionist în Marketing, pasionat de scriere creativă și fotografie, Raluca Mihăilă are o carieră de aproape 20 de ani dezvoltată în domenii foarte diverse și activitatea alături de companii de renume și talii diferite.
Crede cu tărie in Markendipity, un concept creat de ea care invită emoția, gândirea multidisciplinar-inovativă și surprizele plăcute în planurile stufoase și uneori standardizate ale comunicării. De peste 3 ani este consultant independent de Marketing la firma proprie, Utopic Brain - Marketing & Creative Boutique și din acest an studiază la Londra Psihologie și Coaching de Leadership Organizațional din dorința de a decoda mai bine motivațiile profunde care stau la baza comportamentelor umane.
Cum ne poți contacta?
Personal
Strada Progresului 134-138, Sector 5, București