top of page

mar., 29 sept.

|

Webinar

Experienta Angajaților

În data de 29 septembrie 2020 a avut loc Webinarul „Experiența Angajaților”, eveniment organizat GRATUIT, de către Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Biletele nu sunt puse în vânzare
Vezi alte evenimente
Experienta Angajaților
Experienta Angajaților

Ora și Locația

29 sept. 2020, 18:00 – 20:30

Webinar

Despre Eveniment

(Concept, dimensiuni, impact și gestionarea ei)

Experiența angajaților e un termen relativ recent pentru mediul de afaceri românesc.

Ea vine însă ca o trecere naturală de la departamentul de contabilitate care se ocupă și de plata salariilor, la înțelegerea gestionării resurselor umane (sau și mai nou, human talent) de un reprezentant sau o echipă dedicată, până la felul în care experiența angajaților e strâns legată de experiența clienților și, implicit, creșterea unei companii.

Webinarul Gratuit - Experiența Angajaților (Concept, dimensiuni, impact și gestionarea ei), a dorit sa abordeze o tema ce înglobează tot ce angajații percep, gândesc, fac și comunică mai departe de-a lungul tuturor momentelor relației lor cu o companie – de la recrutare până la plecare.

Împreună cu Andreea Coca, consultant Customer & Employee Experience, am atins dimensiunile care o definesc, dar și cum ea se poate răsfrânge asupra mai multor arii din cadrul unei companii și determină potențialul și succesul acesteia.

Cui i s-a adresat webinarul?

Tuturor celor care sunt curioși și dornici să înțeleagă, să aprofundeze și să discute această arie. Ca utilitate însă, webinarul se adresează mai ales:

  • Specialiștilor de HR dar și de Marketing, Branding, Customer Experience și Customer Care/Support, din cadrul companiilor medii și mari, care doresc să înțeleagă cum aceste departamente pot converge când vine vorba de experiența angajaților.
  • Companiilor care știu că angajații sunt cea mai importantă resursă pentru sustenabilitatea unei afaceri, și se află la diferite nivele de maturitate în managementul resurselor umane – în special white-collars.
  • Reprezentanților companiilor de orice mărime care vor și plănuiesc să crească echipe motivate, să aibă un nivel mare de retenție al angajaților și clienților și advocatesvocali în rândul ambelor tabere.

Cui nu i s-a adresat webinarul ?

Webinarul nu se adresează neapărat:

  • Antreprenorilor, freelancerilor, reprezentanților afacerilor mici de familie și companiilor cu mai puțin de 10 angajați, pentru că în cazul lor nu se pot aplica toate conceptele.
  • Celor cărora nu le place rom-gleza – sunt anumite concepte și modele care au fost dezvoltate și se înțeleg mai bine în engleză, iar materialul de prezentare și prezentarea orală le va include.
  • Celor care consideră că doar salariul atractiv și zile de vacanță în funcție de vechime sunt beneficii suficiente pentru motivarea angajaților.

Descrierea detaliată a temei:

Agenda sesiunii include concepte, modele, exemple și discuții în jurul următoarelor:

  • Dimensiunile care definesc experiența angajaților și felul în care ea poate fi dezvoltată într-o companie.
  • Strategii de motivare și retenție pentru angajați, elemente de Employer Branding și recrutare.
  • Sisteme de măsurare și colectare de feedback pentru experiența angajaților. Platforme pentru gestionarea exprienței angajaților și nu numai.
  • Relația și impactul experienței angajaților în alte aspecte ale companiei, în special Experiență Clienților.
  • Elemente de cultură organizațională și tranformare organizațională.
  • Studii, statistici și exemple locale și internaționale pentru a susține și exemplifica cele de mai sus.

Cu ce au pleacat acasă cursanții?

  • O înțelegere mai bună a propriilor nevoi că angajați și a relației dintre ei și compania lor.
  • Înțelegerea și structurarea ecosistemului dintre companie – angajat – client ca specialist de resurse umane.
  • Înțelegerea impactului pe care experiența angajaților o are în toate aspectele și sucessul unei companii ca reprezentant al oricărui department din cadrul unei companii.
  • Idei și exemple de strategii și de îmbunătățire a experienței angajaților, de-a lungul întregului lor parcurs (și ciclului Hire to Retire).

Detalii Trainer:

Andreea Coca este consultant Customer & Employee Experience în cadrul Kantar TNS România.

Andreea are o experiență de peste 10 ani în cercetarea de piață din România, urmărind întotdeauna trendurile emergente care asigură succesul companiilor pe termen lung. În ultimii doi ani a coordonat numeroase proiecte de satisfacție a angajaților și clienților, și a susținut companiile în dezvoltarea strategiilor și indicatorilor de performanță care să le includă și să le masoare pe ambele. 

Anul trecut, Andreea a absolvit programul avansat de Marketing Leadership în cadrul Chartered Institute of Marketing, în cadrul căruia a vizat transformarea organizațională customer-centric și rolul experienței angajaților în aceasta.

Distribuie Evenimentul

Cum ne poți contacta?

Personal

Strada Progresului 134-138, Sector 5, București

Online

Prin formularul de contact!

Prin telefon sau E-mail!

Telefon: 0748.116.116

bottom of page