Excelenta In Customer Service
joi, 27 feb.
|Bucuresti
În data de 27 februarie 2020 a avut loc Seminarul „Excelență în Customer Service”, eveniment organizat GRATUIT, de către Fundația Competenți, Corecți și Utili.


Ora și Locația
27 feb. 2020, 17:30 – 20:30
Bucuresti, Strada Progresului, București, Romania
Despre Eveniment
Afacerile din care faceți parte depind, în mare măsură, de interacțiunea directă cu clienții?
Simțiți presiunea asupra angajaților în contact cu aceștia?
Presiune exercitată de către clienții care vor mereu ”altceva” și/sau de către manageri care ”impun” rezultate?
Clienții comunică cunoștințelor, prin toate mijloacele, despre nemulțumirea lor, apoi ”pleacă” la concurență, fără preaviz.
În același timp, fluctuațiile de personal pentru aceste posturi sunt uriașe.
La seminarul: "Excelență în Customer Service" s-a discutat despre soluții pentru armonie între clienți și front office, între manageri și angajați, despre cum să crești motivația angajaților și retenția personalului și să reduci tensiunile în unitatea ta.
Cum ne poți contacta?
Personal
Strada Progresului 134-138, Sector 5, București