top of page

Excelenta In Customer Service

joi, 27 feb.

|

Bucuresti

În data de 27 februarie 2020 a avut loc Seminarul „Excelență în Customer Service”, eveniment organizat GRATUIT, de către Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Biletele nu sunt puse în vânzare
Vezi alte evenimente
Excelenta In Customer Service
Excelenta In Customer Service

Ora și Locația

27 feb. 2020, 17:30 – 20:30

Bucuresti, Strada Progresului, București, Romania

Despre Eveniment

Afacerile din care faceți parte depind, în mare măsură, de interacțiunea directă cu clienții

Simțiți presiunea asupra angajaților în contact cu aceștia?

Presiune exercitată de către clienții care vor mereu ”altceva” și/sau de către manageri care ”impun” rezultate?

Clienții comunică cunoștințelor, prin toate mijloacele, despre nemulțumirea lor, apoi ”pleacă” la concurență, fără preaviz.

În același timp, fluctuațiile de personal pentru aceste posturi sunt uriașe.

La seminarul: "Excelență în Customer Service" s-a discutat despre soluții pentru armonie între clienți și front office, între manageri și angajați, despre cum să crești motivația angajaților și retenția personalului și să reduci tensiunile în unitatea ta.

Distribuie Evenimentul

Cum ne poți contacta?

Personal

Strada Progresului 134-138, Sector 5, București

Online

Prin formularul de contact!

Prin telefon sau E-mail!

Telefon: 0748.116.116

© 2024 Comunitatea CCU, susținută de Fundația CCU ©

bottom of page