top of page

joi, 28 apr.

|

Webinar - Live Online 🎬

Cum să-ți crești vânzările în condiții de Instabilitate

În perioadele de criză într-o companie, toate privirile se îndreaptă către departamentul de vânzări. El este motorul care nu trebuie să se oprească și care nu trebuie să dea erori, fiindcă altfel tot procesul de funcționare eficientă al companiei se blochează.

Nu mai este posibilă înregistrarea!
Vezi alte evenimente
Cum să-ți crești vânzările în condiții de Instabilitate
Cum să-ți crești vânzările în condiții de Instabilitate

Ora și Locația

28 apr. 2022, 18:30 – 20:30 EEST

Webinar - Live Online 🎬

Despre Eveniment

Dar cum reușesc oamenii din conducere să facă față acestor presiuni, atunci când clientul a devenit elementul central al procesului de vânzare, iar produsul trebuie adaptat la nevoile clientului și nu invers?

Cu siguranță este vorba de o strategie bine țintită, bazată pe multe analize economice, de marketing, ale concurenței și ale psihologiei clientului.

🔻Înscrierea la webinar se face Gratuit prin selectarea unui BILET din secțiunea de mai jos ( BILETE) și accesarea butonului Finalizează Comanda ❗️

În cadrul webinarului Gratuit: Cum să-ți crești vânzările în condiții de Instabilitate, susținut pe data de 28.04.2022, de la ora 18:30, de către Alina Andriuță - business consultant, trainer, antreprenor – vei descoperi instrumente esențiale de creștere a vânzărilor în situații de impas în acest domeniu.

Concret vom discuta despre:

  • Care sunt cele 4 etape de evoluție a Departamentului de  Vânzări; Instrumentele specifice pentru a sistematiza activitatea  Departamentului de Vânzări;
  • Cei 7 pași concreți pentru a dezvolta un sistem constant de vânzări în companie, care-ți va aduce profit;
  • Ce rol are Directorul Departamentului de Vânzări și care sunt responsabilitățile acestuia pentru o bună funcționare a întregului departament.

Cui i se adresează webinarul ?

Webinarul se adresează: Proprietarilor de Afaceri, Directorilor de Vânzări, Directorilor de Marketing.

Cui nu i se adresează webinarul ?

Personalului Executiv: Vânzători, Marketeri.

Cu ce pleacă acasă participanții ?

Cei care vor fi alături de noi la webinar vor avea acces la informații utile despre Strategie-instrumente-modele de implementat imediat în sistemul lor de vânzări.

1. Structurare organizațională

2. Sistem de KPI

3. Sistem de planificare și raportare etc.

Detalii trainer – Alina Andriuță

· Fondator SALESUniversity - proiect de instruire cu peste 200 de clienți activi

https://l.salesuniversity.ro/XrFU4p

· Fondator AlineConsulting - companie de consultanță cu peste 300 de clienți.

Trainer Uprizeres - 4 cursuri pe platformă

· Autor de metodologii

Metodologia1 - Construcția departamentului de vânzări

Metodologia 2 - Director - cum să dezvolți competențe manageriale

“Am construit peste 150 departamente de vânzări și gestionez peste 100 milioane de lei vânzări lunar prin plan de vânzări - 5 milioane de Euro, alături de 25 angajați interni.” Alina Andriuță

Vă așteptăm!

Rezervă 1 Loc

  • Webinar Gratuit

    Selectează 1 bilet, apoi accesează butonul Finalizare!

    0,00 RON

Total

0,00 RON

Distribuie Evenimentul

Cum ne poți contacta?

Personal

Strada Progresului 134-138, Sector 5, București

Online

Prin formularul de contact!

Prin telefon sau E-mail!

Telefon: 0748.116.116

bottom of page