top of page

Cum să te faci remarcat de angajatorul potrivit?

mie., 02 dec.

|

Webinar

În data de 2 decembrie 2020 a avut loc Webinarul „Cum să te faci remarcat de angajatorul potrivit?”, eveniment organizat GRATUIT, de către Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Biletele nu sunt puse în vânzare
Vezi alte evenimente
Cum să te faci remarcat de angajatorul potrivit?
Cum să te faci remarcat de angajatorul potrivit?

Ora și Locația

02 dec. 2020, 18:00 – 20:30

Webinar

Despre Eveniment

Vrei să afli care sunt elementele esențiale ale unui CV profesional sau cum te poate ajuta profilul de Linkedin să fii vizibil pentru angajator?

În cadrul Webinarului GRATUIT „Cum să te faci remarcat de angajatorul potrivit?”, împreună cu trainerul Liliana Păduraru - Career Coach și HR Consultant, participanții au învațat cum să abordeze angajatorul potrivit într-un mod eficient și creativ astfel încât să îți maximizeze șansele de a fi chemat la interviu.

Trainerul  va explica trucuri simple și eficiente care vor ajuta candidații să atragă atenția angajatorului potrivit, cât și tehnici eficiente pe care 5-10 % din candidații de pe piața forței de muncă le aplică pentru a fi chemați la interviu.

Pentru a putea vizionezi înregistrarea webinarului poți accesa canalul nostru de Youtube.

Cui s-a adresat webminarul?

Tuturor candidaților aflați în căutarea unui job, care vor să învețe să își maximizeze șansele de a fi chemați la interviu de angajatori.

Cui NU s-a adresat webminarul?

Acest webminar nu se adresează candidaților care aleg doar să aplice la sute de joburi și celor care se așteaptă să primească oferta potrivită urmând aceeași strategie de aplicare pasivă.

Tematică:

  • Care sunt elementele esențiale ale unui CV profesional?
  • Cum te poate ajuta profilul de Linkedin să fii vizibil pentru angajator?
  • Care sunt cele mai eficiente modalități de căutare a jobului?
  • Care este mentalitatea candidatului de succes?
  • Ce înseamnă o strategie de recrutare?
  • Cum te diferențiezi de concurență?

Despre TRAINER:

Liliana Păduraru este Career Coach și HR Consultant. Are experiență îndelungată în domeniul resurselor umane, din rolul de IT Recruiter și Consultant atât în companii internaționale cât și în agenții de recrutare importante.

Crede cu tărie în potențialul uman și consideră că fiecare persoană are posibilitatea să își  descopere resursele interioare,  pentru a avea o viață împlinită și o carieră de succes.

Am decis să creez acest webminar deoarece am fost deseori întrebată  de clienții cu care lucrez cum poți să îți găsești un job în perioada de criză. Astfel, am venit în întâmpinarea nevoilor din piață cu acest webminar,  în care vom descoperi împreună cum să fim remarcați de angajatorul potrivit și să primim oferta de muncă mult dorită.” Liliana Păduraru

Distribuie Evenimentul

Cum ne poți contacta?

Personal

Strada Progresului 134-138, Sector 5, București

Online

Prin formularul de contact!

Prin telefon sau E-mail!

Telefon: 0748.116.116

bottom of page