top of page

joi, 14 oct.

|

Webinar

Cum să menținem relațiile de calitate la locul de muncă?

În data de 14 octombrie 2021 a avut loc Webinarul „Cum să menținem relațiile de calitate la locul de muncă?”, eveniment organizat GRATUIT, de către Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Biletele nu sunt puse în vânzare
Vezi alte evenimente
Cum să menținem relațiile de calitate la locul de muncă?
Cum să menținem relațiile de calitate la locul de muncă?

Ora și Locația

14 oct. 2021, 18:30 – 20:30

Webinar

Despre Eveniment

Te-ai întrebat vreodată în ce constă eficiența relațiilor între angajați și manageri la locul de muncă?

De ce anumite companii au echipe mai sudate decât altele, mai productive și care se coordonează  mult mai bine pentru obținerea rezultatelor? 

Cheia unei funcționari durabile și de succes într-o companie fiind încrederea – aceasta reprezentând fundația construirii fiecărei relații și centrul construirii unui mediu de lucru în care oamenii sunt motivați și implicați.

Studiile arată că 70% din angajați nu au încredere în managerii lor, iar 37% dintre angajați susțin că managerii nu îi creditează cu încredere. Fără a ne propune să livrăm o rețetă exhaustivă a construirii relațiilor de încredere la nivelul echipei/organizației, îți propunem o călătorie prin mai multe perspective care să îți trezească acele AHA-uri cu semnificație pentru tine.

Te așteptăm pe canalul nostru de YouTube pentru a putea vizualiza înregistrarea evenimentului!

Cui i s-a adresat webinarul?

Tuturor celor care cred că nivelul de încredere existent în organizație între angajați și manageri determină cum vor lucra ei împreună și cât de performantă va fi organizația!

Cui nu i s-a adresat webinarul?

Celor care crează un mediu de lucru caracterizat de nesiguranță psihologică: manageri care nu împărtășesc informația, care își asumă credit pentru munca celorlalți și nu le recunosc aportul, unde confidențialitatea nu este respectată, angajații se tem să își împărtășească îngrijorările și într-un final nimeni nu își asumă responsabilitatea.

Ce vă propunem prin acest webinar:

  1. Să definim încrederea în cadrul unei organizații și care e valoarea ei;
  2. Să identificăm acele comportamente care subminează încrederea la locul de muncă;
  3. Să înțelegem cum se construiește încrederea și care sunt elementele necesare pentru acest lucru;
  4. Să explorăm și identificăm pașii potriviți pentru echipa / organizația ta.

Cu ce au plecat acasă cursanții?

Participanții vor vedea care este impactul propriului comportament și vor înțelege ce trebuie să schimbe ca să construiască și să mențină relații de calitate.

Prin construirea relațiilor de încredere la locul de munca, veți obține:

  • Creșterea comunicării și transparenței în echipă.
  • Creșterea nivelului de susținere și colaborare la nivel de echipă.
  • Stimularea curiozității și a ideilor creative.
  • Creșterea satisfacției profesionale, a motivației și a implicării angajaților.
  • Creșterea eficienței și a performanței la nivel de echipă.

Despre trainer - Roxana BURNEI

“Sunt Roxana Burnei, coach și trainer acreditat, iar prin proiectele pe care le desfășor îmi propun să sprijin profesioniștii să depășească dificultățile progresând, pentru ca împreună să răspândim mentalitatea deschisă spre creștere și optimism” – Roxana Burnei

  • Roxana are o experiență de peste 13 ani în negocieri la nivelul UE, coordonând în atingerea obiectivelor echipe cu membrii din țară, dar și din străinătate. Experiența ei este în formarea grupurilor de lucru, setarea obiectivelor, armonizarea punctelor de vedere diferite, monitorizarea activității în atingerea rezultatelor, reprezentarea la nivel internațional.

  • Este membru ICF, coach și trainer acreditat, facilitator de dezvoltare organizațională prin crearea de programe customizate în funcție de nevoile clientului, acompaniere la nivel de echipă.

  • Ca și facilitator și coach, abordează teme precum comunicarea eficientă la nivel organizațional, dezvoltarea abilităților manageriale, schimbări la nivel organizațional, schimbarea comportamentelor. Este caracterizată de o bună intuiție, capacitate de evaluare a situației, a procesului, seriozitate. Clienților le stimulează încrederea la nivel personal sau de echipă și motivarea, oferă susținere prin schimbarea de perspective, dă feedback constructiv realist pentru a responsabiliza clientul.

Distribuie Evenimentul

Cum ne poți contacta?

Personal

Strada Progresului 134-138, Sector 5, București

Online

Prin formularul de contact!

Prin telefon sau E-mail!

Telefon: 0748.116.116

bottom of page