top of page

mie., 23 mar.

|

Webinar - Live Online 🎬

Cum ne Automotivăm

De multe ori îți setezi target-uri îndrăznețe, însă pe parcurs motivația dispare. Din ce motive se întâmplă acest lucru și cum putem depăși momentul de "las pe mâine ce pot face azi",te invităm la webinar să descoperi răspunsuri și soluții!

Nu mai este posibilă înregistrarea!
Vezi alte evenimente
Cum ne Automotivăm
Cum ne Automotivăm

Ora și Locația

23 mar. 2022, 18:30 – 20:35 EET

Webinar - Live Online 🎬

Despre Eveniment

Atunci când simțim că este momentul să facem schimbări în viața noastră, ne setam câte un target. Fie că este vorba de o schimbare pe plan personal sau în carieră. Suntem entuziasmați la gândul “Cum ar fi dacă:…aș câștiga mai mult?, aș călători mai mult?, aș slabi câteva kilograme?, aș acorda mai mult timp dezvoltării personale? ” Dar ce se întâmplă apoi…Câți dintre noi reușesc să ducă “proiectul” la final, și câți se pierd pe drum?

🔻Înscrierea la webinar se face Gratuit prin selectarea unui BILET din secțiunea de mai jos ( BILETE) și accesarea butonului Finalizează Comanda ❗️

Cu siguranță te regăsești și tu în această situație, în care oricât de arzătoare ar fi fost dorința ta în atingerea unui scop, motivația a scăzut, fără măcar să realizezi asta și ai ajuns din nou în punctul “nefericit”. Capul sus, întotdeauna este momentul potrivit să o iei de la început! Cum...? Prin propriile tale forțe, printr-un mind-setting de neclintit, prin Automotivare!

🎯Înscrie-te la webinarul gratuit Cum ne automotivăm?, susținut live-online, pe data de 23.03.2022, unde îl  vei cunoaște pe Traian Hoidrag – psiholog cu formare în tehnicile interviului motivațional și terapiei cognitiv-comportamentale, care te va ajuta să înțelegi modul în care te poți motiva pentru a finaliza un plan.

Cui i se adresează webinarul?

Persoanelor care doresc să-și dezvolte motivația pentru:

  • a iniția o schimbare majoră în viață;
  • a continua un proiect;
  • a duce la bun sfârșit un plan personal;

Cui nu i se adresează webinarul?

Aumotivație intrinsecă pentru;

  • inițierea unei schimbări (ex.: mutarea domiciliului, găsirea unui nou job, tratarea unui comportament adictiv, etc);
  • continuarea unui proiect început (studiile facultate, master, doctorat; exerciții fizice pentru menținerea unei bune stări de sănătate, abstinența la alcool, tutun sau droguri, etc);
  • finalizarea planului pe care și l-au propus;

📖Descrierea detaliată a temei:

Atât pentru inițierea unui proiect sau plan personal, cât și pentru finalizarea a ceea ce ne-am propus avem nevoie de motivație. Indiferent că ne concentrăm pe atingerea unui obiectiv din domeniul familial, educațional ori profesional, motivația este necesară fiecăruia dintre noi.

Dicționarul explicativ al limbii române definește motivația ca fiind totalitatea motivelor sau mobilurilor (conștiente sau nu) care determină pe cineva să efectueze o anumită acțiune sau să tindă spre anumite scopuri. Pentru creșterea motivației nu putem menționa o regulă sau o strategie general valabilă, ci luăm în considerare câteva „ingrediente” care conform literaturii de specialitate pot influența motivația în atingerea planului pe care ni l-am propus.

Aceste „ingrediente” pot fi:

  1. Realizarea unui plan pe termen lung (vizualizarea și detalierea planului, să ne răspundem la întrebările: cum ar arăta viața mea după ce îmi voi finaliza planul). Planul poate fi elaborat după modelul SMART (Specific, Measurable, Achievable, Realistic/Relevant, Time-cost limited);
  2. Resurse utile:
  • Stilul de gândire funcțional, care presupune utilizarea cât mai puțin a distorsiunilor cognitive: catastrofizare, gândirea tip alb și negru, etichetarea, personalizarea, afirmații cu „trebuie”, suprageneralizarea, săritul la concluzii, dacă (continuat de un scenariu negativ), discreditarea pozitivului.
  • Gestionarea eficientă a emoțiilor negative, prin identificarea, conștientizarea, diferențierea și gradualizarea acestora, acceptarea „trecerii prin ele” (Leslie S. Greenberg.
  • Luarea în considerare a aptitudinilor și a competențelor educaționale, profesionale, sportive și sociale. Este de dorit să avem în vedere faptul că fiecare dintre noi avem unele lucruri la care ne pricepem la fel de bine ca alte persoane, iar pe altele nu le-am dezvoltat din diferite motive.

   3.Relaționare eficientă:

  • Dezvoltarea abilităților de socializare prin a asculta mult mai mult decât a vorbi sau a exprima concluzii personale.
  • Gestionarea relației cu persoanele negative prin utilizarea tehnicii de oglindire a cuvintelor pe care le auzim. Această tehnică ne poate proteja pe fiecare „să nu ne încărcăm cu gândurile negative” ale persoanei cu care conversăm, și o putem ajuta pe cealaltă persoană să se audă, adică să conștientizeze cuvintele pe care le rostește.
  • Identificarea și menținerea unei legături mai strânse cu un grup social de suport, adică cu grupul persoanelor care ne acceptă așa cum suntem.

 4.Recompense frecvente: 

  • Avem nevoie de recompense pentru a ne întări comportamentul pe care îl practicăm în vederea atingerii obiectivului personal. Este de dorit să ne gândim la lucrurile simple și accesibile cu care ne putem autorecompensa, cum ar fi o plimbare spre o destinație apropiată, pregătirea unui fel de mâncare preferat, achiziția unor obiecte pentru uzul personal, realizarea unei activități recreative plăcute, etc.

5.Recunoașterea schimbărilor începute (a activităților desfășurate), a rezultatelor personale obținute, prin raportare 

         doar la propria persoană. 

  • Recunoașterea personală favorizează creșterea stimei de sine și a autoeficienței, și satisfacerea nevoilor psihologice de bază – competența și autonomie. Este important de reținut că a ne compara cu alte persoane și a ne speria de cât mai avem de realizat până la finalizarea proiectului poate avea un efect demotivant. 

De aceea, este de dorit flexibilizarea gândirii și focalizarea pe elementele care ne ajută efectiv.

📚💼Cu ce pleacă acasă participanții?

  • cu informații despre cele 5 “ingrediente” de creștere a motivației;
  • cu înțelegerea modului în care ne putem motiva pentru a finaliza un plan;
  • cu tehnici simple de automotivare;
  • cu o viziune asupra modului în care propria motivație este influențată de împlinirea nevoilor psihologice de bază (autonomie, competență și relaționare), recompense, relaționarea socială, resursele pe care le avem sau le construim, recunoașterea progresului înregistrat.

👨‍🏫Detalii trainer:

Traian Hoidrag este psiholog și lucrează de peste 16 ani la Agenția Natională Antidrog, iar de circa 8 ani de zile desfășoară activitătăți de evaluare și consiliere a consumatorilor de droguri și a familiilor acestora. Este format în tehnicile interviului motivațional și terapiei cognitiv-comportamentale, pe care le utilizează cu beneficiarii serviciilor psihologice pe care le oferă.

Interesele sale profesionale sunt: tratarea comportamentelor adictive, dezvoltarea motivației și aplicarea terapiei cognitiv-comportamentale pentru adoptarea unui stil de gândire funcțional și ameliorarea problemelor psihoemoționale și de comportament.

Ia inițiativa ACUM, vino la webinar! 🙂

Rezervă 1 Loc

  • Webinar

    Te invităm la webinarul gratuit - "Cum ne Automotivăm", susținut deTraian Hoidrag, pe data de 23.03.2022, de la ora 18:30, să descopreri cum să-ți atingi ținta propusă.

    0,00 RON

Total

0,00 RON

Distribuie Evenimentul

Cum ne poți contacta?

Personal

Strada Progresului 134-138, Sector 5, București

Online

Prin formularul de contact!

Prin telefon sau E-mail!

Telefon: 0748.116.116

bottom of page