top of page

mie., 22 sept.

|

Webinar

Auditul procedurii de Recrutare - abordare practică

În data de 22 septembrie 2021 a avut loc Webinarul „Auditul procedurii de Recrutare - abordare practică”, eveniment organizat GRATUIT, de către Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Biletele nu sunt puse în vânzare
Vezi alte evenimente
Auditul procedurii de Recrutare -  abordare practică
Auditul procedurii de Recrutare -  abordare practică

Ora și Locația

22 sept. 2021, 18:30 – 20:30

Webinar

Despre Eveniment

Îți dorești să descoperi care sunt tipurile de audit de resurse umane și cum se organizează acestea ?  

Sau să exersezi auditarea procedurii de recrutare astfel încât să poți aplica procesul de a doua zi ?

Activitatea departamentului de Resurse Umane are implicații legale, financiare și de business pentru orice organizație. 

De aceea membrii echipei de Resurse Umane trebuie să se asigure de integritatea și acuratețea datelor precum și a proceselor folosite. Diferitele tipuri de audit care se pot organiza în acest departament sprijină organizația în evidențierea eventualelor probleme și provocări care trebuie adresate.

De la auditarea organigramei la conformarea legislației GDPR dar și a proceselor de recrutare sau evaluarea performanței putem descoperi puncte vulnerabile care riscă, într-un grad mai mare sau mai mic, să pericliteze activitatea și performanța organizației.

Obiectivele auditului, indiferent dacă este condus extern sau intern, sunt evidențierea neconformităților existente în cadrul proceselor conduse de departamentul de resurse umane și crearea unui plan de acțiuni care are menirea de a le elimina.

Pregătirea personalului din departamentul de Resurse Umane pentru a conduce un audit este esențială în obținerea unor rezultate de calitate. În cazul unui auditor extern, va exista un omolog în cadrul departamentului cu care se vor discuta neconformitățile și gradul lor de gravitate. Planul de acțiuni va fi de asemenea un mix între sugestiile auditorului și ale responsabilul de audit din cadrul departamentului.

Te așteptăm pe canalul nostru de YouTube pentru a putea vizualiza înregistrarea evenimentului!

Cui i se adresează webinarul ?

  • Persoanelor care lucrează în departamentul de Resurse Umane;
  • Celor care au în plan organizarea unui audit în cadrul departamentului de Resurse Umane;
  • Celor care se pregătesc să preia un nou rol în cadrul departamentului de Resurse Umane și doresc să afle statusul proceselor și documentelor de care sunt responsabili;
  • Celor care sunt în situația unei schimbări organizaționale pentru a înțelege impactul acesteia în cadrul proceselor de resurse umane.

Descrierea detaliată a temei:

În acest webinar vom discuta despre funcțiunile și procesele din cadrul departamentului de Resurse Umane. Trainerul va explica diferitele tipuri de audit și când se organizează. În cadrul trainingului veți avea ocazia să aflați și să practicați auditul procedurii de recrutare din perspectiva auditorului.

Acest webinar îți va permite să:

  • Pregătești un audit;
  • Înțelegi cum descoperi neconformitățile unui proces;
  • Clasifici neconformitățile identificate;
  • Construiești un plan de remediere a neconformităților identificate;
  • Urmărești remedierea neconformităților.

Cu ce vei pleca acasă?

  • Cu înțelegerea importanței procesului de audit pentru performanța unei organizații;
  • Cu abilitatea de a audita procese din cadrul departamentului de resurse umane;
  • Cu capacitatea de a identifica vulnerabilitățile în cadrul procedurii de recrutare;
  • Cu abilitatea de a construi și implementa un plan de acțiuni în urma auditului procedurii de recrutare.

Detalii trainer – Adriana Radu

  • Adriana este antreprenoare și deține o companie care oferă coaching, training și consultanță ce se adresează managerilor,leaderilor și antreprenorilor. Ea îi sprijină să înlăture barierele care îi împiedică să fie eficienți, să își dezvolte echipele, cariera, să trăiască o viață aliniată cu aspirațiile personale. Proiectele de consultanță abordează organizații care implementează diverse schimbări iar Adriana intervine în revizuirea proceselor aduse de schimbare.

  • Adriana pune la dispoziția clienților cinsprezece ani de experiență în conducerea echipelor de resurse umane a mai multor companii multinaționale. În ultimii șase ani ea a făcut tranziția către antreprenoriat și este dedicată dezvoltării leaderilor în special în această perioadă disruptivă. O puteți urmări pe blogul său adrianaradu.ro și pagina de facebook https://www.facebook.com/adrianaraducoach.

  • A urmat școala de coaching Noble Manhattan și are la activ peste 1000 de ore de coaching. De asemenea este inițiatoarea proiectului }Trăiește viața pe care ți-o dorești~ în cadrul căruia a creat și prezentat traininguri de dezvoltare personală.

  • A predat timp de doi ani la ASE, la catedra de resurse umane a Facultății de Administrație și Management Public, Managementul Proiectelor de Resurse Umane și Auditul Resurselor Umane. Este implicată ca membru fondator și coach voluntar în Asociația pentru Valori în Educație, organizație non-profit a oamenilor de afaceri din România, care își propune să aducă sistemul de învățământ din România printre primele zece din Europa până în 2033.

Distribuie Evenimentul

Cum ne poți contacta?

Personal

Strada Progresului 134-138, Sector 5, București

Online

Prin formularul de contact!

Prin telefon sau E-mail!

Telefon: 0748.116.116

bottom of page