Predicții de publicitate – 2021 a fost un an al adaptării – consumatorii s-au adaptat la noile moduri de cumpărături, de navigare și de cumpărare după ce au suferit perturbări majore în 2020.
photo source - https://barbuiulian.com/
Și, deși schimbarea nu este întotdeauna ușoară, multe temeri au dispărut treptat pe măsură ce ceea ce era cândva nou a devenit confortabil.
Acest confort, împreună cu convergența comerțului și a inovației, mă face să cred că dacă 2021 a fost anul adaptării, atunci 2022 este anul accelerației.
Chiar și cu incertitudinea continuă în jurul pandemiei, acesta este un an în care toată lumea va crea un impuls în viața lor.
Consumatorii vor efectua planuri și schimbări de viață care ar fi putut fi întârziate din cauza începutului pandemiei, iar agenții de marketing vor merge mai departe cu noi abordări care servesc cel mai bine viețile clienților lor – în același timp, asigurându-și strategiile de viitor pentru următorul capitol al publicității.
Pe măsură ce începem acest nou an, iată patru previziuni de care trebuie să țineți cont pentru planificarea strategică:
1. Creșterea comerțului electronic va continua să alimenteze internetul deschis.
photo source - https://barbuiulian.com/
Comerțul electronic a luat amploare în 2020, dar creșterea sa este încă puternică.
eMarketer estimează că vânzările de comerț electronic vor continua o creștere de două cifre până în 2023, luând o pondere mai mare din totalul vânzărilor cu amănuntul la nivel mondial.
Și agenții de marketing urmează exemplul cu cheltuielile publicitare.
eMarketer menționează că sfârșitul anului 2021 a marcat momentul în care cheltuielile publicitare la nivel mondial au crescut mai rapid decât în orice alt moment, de când compania lor a început să le urmărească acum 10 ani.
Dar comerțul electronic nu se referă doar la efectuarea de achiziții.
Conform sondajului nostru privind sentimentul consumatorilor, 7 din 10 (68% dintre consumatori) au confirmat că înainte de a cumpăra produse pe care nu le-au cumpărat niciodată sau produse importante, citesc frecvent articole informative pe internetul deschis.
Potrivit cercetărilor realizate de The Harris Poll, consumatorii spun că petrec 66% din timpul lor online pe internetul deschis, ceea ce consolidează rolul important pe care îl joacă în călătoria consumatorului.
Cu toate acestea, același studiu Harris Poll arată că există o deconectare cu agenții de marketing, deoarece aceștia alocă doar 37% din cheltuielile publicitare pentru internetul deschis (cu restul de 63% mergând către grădini cu ziduri).
Aceasta este o oportunitate ratată pentru marketeri de a se asigura că investițiile lor sprijină mediile în care consumatorii lor petrec cel mai mult timp.
2. Datele primare vor alimenta strategiile marketerilor
photo source - https://barbuiulian.com/
O dată cu modificările în curs de desfășurare ale reglementărilor privind confidențialitatea, precum și cu schimbarea capacităților de adresabilitate în industrie, specialiștii în marketing se vor concentra în continuare pe acumularea cât mai multor date de la prima parte și pe activarea lor în moduri cu cel mai mare impact.
Într-un alt sondaj BursaSite a peste 900 de agenți de marketing din întreaga lume,
8 din 10 (80%) ne-au spus că este posibil ca accesul la datele primare va fi crucial pentru succesul în marketingul digital în anii următori.
Dar nu o vor face singuri; marketerii se așteaptă ca partenerii tehnologici și agenții,
precum și editorii să joace un rol major în a-i ajuta să navigheze în viitorul adresabilității.
Aproape 8 din 10 (79%) spun că partenerii tehnologici vor fi cheiea pentru a-i ajuta să gestioneze modificările datelor.
Acest lucru arată că, deși calea de urmat pentru adresabilitate poate fi complexă,
specialiștii în marketing fac din aceasta o prioritate și colaborează cu cei care îi pot ajuta să găsească succesul atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
3. Media comercială va ocupa centrul atenției
photo source - https://barbuiulian.com/
Creșterea comerțului electronic și concentrarea industriei pe datele primare au contribuit la accelerarea utilizării mediilor comerciale.
Commerce media este o nouă abordare a publicității digitale care combină datele comerciale și inteligența pentru a ajunge și a implica consumatorii pe parcursul
călătoriei lor de cumpărături și îi ajută pe marketerii și proprietarii de media să conducă rezultatele comerțului (vânzări, venituri, clienți potențiali).
Depășește direcționarea pe care o cunoaștem astăzi, deoarece se bazează pe o mare profunzime de date durabile de comerț primar, pentru a informa fiecare implicare.
Media comercială le permite marketerilor să ajungă la consumatorii ideali
pe baza nevoilor lor specifice pe toate canalele și cu formatul cel mai potrivit, care rezonează cu ei.
De asemenea, oferă consumatorilor experiențe online mai bune, deoarece oferă reclame numai pentru produse sau servicii pentru care și-au manifestat interesul în mod activ și numai de la agenții de publicitate cărora le-au consimțit.
4. Video și televizorul conectat (CTV) vor continua să crească
photo source - https://barbuiulian.com/
Predicții de publicitate – Video și CTV vor continua să fie în topul minții specialiștilor în marketing în 2022.
În sondajul nostru privind starea video și TV conectat la peste 9.000 de spectatori video, trei din cinci respondenți au dezvăluit că urmăresc mai multe servicii de streaming video plătite, cum ar fi Netflix, Hulu și Disney + acum decât au făcut-o înainte de pandemie.
Acest studiu a mai arătat că doi din trei spectatori transmit în flux servicii video plătite timp de mai mult de cinci ore pe săptămână și mai mult de o treime plănuiesc să vizioneze mai multe servicii de streaming video plătite sau gratuite în 2022.
Anunțurile video par să fie, de asemenea, tipul preferat de anunț în rândul consumatorilor, cu 60% care preferă anunțurile video față de cele care afișează doar text.
În 2022, va fi de folos specialiștilor de marketing să se orienteze spre oportunitățile de conectare pe care vederea, sunetul și mișcarea le pot aduce mixului lor de marketing.
Predicții de publicitate – Adoptarea unei abordări „testați și învățați” în 2022
Predicții de publicitate – Odată cu începutul unui nou an, vine oportunitatea de a crește ca oameni și ca marketeri.
Și, deși există încă multe necunoscute în legătură cu pandemia și viitorul publicității, adoptarea unei abordări de testare și învățare ne asigură că vom crește, indiferent de ce.
Și aceste învățături vor accelera în a optimiza strategiile, a perfecționa modelele de afaceri și a adăuga un alt nivel de pregătire pentru viitor la planurile marketerilor.
Autor articol - Iulian Barbu
Sursă articol - https://barbuiulian.com/
Comments