Acest articol vă va oferi ghidul pas cu pas de care aveți nevoie pentru a învăța cum să încorporați cele mai eficiente tactici de marketing digital.
Idei de marketing pentru companii de producție – Investiția în marketing digital nu va servi doar afacerii dvs. chiar acum, dar va construi o fundație care va servi drept sursă de afaceri pentru anii următori.
Cele mai bune 5 idei ale noastre pentru marketingul unei companii de producție includ:
Creați personaje de cumpărător
Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)
Optimizarea ratei de conversie (CRO)
Marketing de conținut
Campanii prin e-mail
Crearea personalității dvs. de cumpărător
Înainte de a putea construi în mod corespunzător restul unui plan de marketing, trebuie mai întâi să înțelegeți la cine încercați să ajungeți.
Persoana cumpărătorului funcționează ca un filtru și ajută la determinarea cine este mai probabil să cumpere.
Ce este un personaj de cumpărător?
Un personaj de cumpărător este o reprezentare semifictivă a clientului tău ideal, bazată pe studii de piață și date reale despre clienții tăi existenți.
Când creați un personaj de cumpărător, veți defini datele demografice, comportamentele, motivațiile și obiectivele clientului ideal.
Importanța unei persoane de cumpărător
Un personaj de cumpărător vă ajută să vă înțelegeți mai bine clienții (și potențialii clienți).
Se bazează pe studii de piață și pe date reale despre clienții dvs. existenți.
Înțelegerea personalității dvs. de cumpărător vă permite să creați mesaje și strategii de marketing care îi vorbesc direct.
Pași pentru a construi un personaj de cumpărător
Începeți să vă cercetați personalitatea cumpărătorului discutând cu echipele dvs. de vânzări și servicii pentru clienți.
Priviți datele clienților dvs. existente de pe site-ul dvs. web, sistemul CRM, răspunsurile la sondaje etc., pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine cine sunt clienții dvs.
Creați-vă personalitatea de cumpărător definind datele demografice, comportamentele, motivațiile și obiectivele clientului ideal.
Folosiți-vă personalitatea de cumpărător pentru a crea mesaje și strategii de marketing direcționate pentru a vă atrage clienții ideali și pentru a încheia mai multe vânzări.
Optimizare motor de căutare
Atunci când potențialii cumpărători și clienți caută un furnizor, 81% dintre aceștia caută online.
Când introduc cuvintele cheie în motorul de căutare, vor face clic pe câteva dintre rezultatele care apar pe prima pagină.
Ce este SEO?
Optimizarea pentru motoarele de căutare, sau pe scurt „SEO”, este o tehnică care poate fi utilizată pe un site web pentru a îmbunătăți vizibilitatea site-ului în rândul motoarele de căutare.
Este un mijloc de creștere a cantității și calității traficului către un site din motoarele de căutare, ceea ce duce în mod ideal la creșterea veniturilor.
Investiția în optimizarea motoarelor de căutare este primul pas către conectarea cu acești potențiali clienți.
Nu este singurul pas;
De asemenea, puteți investi în PPC Advertising pentru rezultate mai rapide.
Cum funcționează SEO
SEO este o practică complexă și în continuă evoluție, compusă din trei componente principale.
SEO pe pagină vă ajută să vă faceți site-ul mai vizibil și mai accesibil pentru motoarele de căutare prin optimizarea structurii și codului site-ului dvs. și prin conținut de înaltă calitate relevant pentru publicul țintă.
SEO off-page se concentrează pe îmbunătățirea vizibilității site-ului dvs. și a clasării pe SERP-uri, cum ar fi crearea de link-uri de pe alte site-uri web de înaltă calitate și promovarea site-ului dvs. pe rețelele sociale.
SEO tehnic asigură că site-ul dvs. nu este doar accesibil, ci și ușor de accesat cu crawlere și de indexat de motoarele de căutare. Aceasta implică optimizarea setărilor de găzduire, server și securitate ale site-ului dvs. web, pe lângă configurarea Google Search Console și alte instrumente pentru a ajuta Google să indexeze site-ul dvs. mai eficient.
Optimizarea ratei de conversie
Cu un SEO excelent, veți începe să aveți trafic care vă va inunda site-ul.
Odată ce sunt pe site-ul tău, cea mai mare întrebare pe care o vor pune este „Cum fac afaceri cu tine?”
Mulți producători nu prezintă/afișează un următor pas clar pentru a începe procesul formal de vânzare.
Este posibil să aibă o secțiune care menționează „Contactați-ne”, dar aceasta nu este o modalitate clară de a spune „Cumpărați acum”.
Pentru a vă asigura că aveți un site web optimizat pentru a converti vizitatorii ocazionali ai site-ului web în clienți plătitori, îndemnurile dvs. la acțiune ar trebui să ofere claritate despre cum să începeți.
Un îndemn la acțiune care menționează „Solicitați o consultație gratuită” sau „Actualizați-vă procesul astăzi” direcționează în mod clar clienții potențiali spre cumpărare.
Idei de marketing – Cele mai bune practici de optimizare
Optimizarea ratei de conversie (CRO) își propune să profite la maximum de traficul site-ului dvs., transformând mai mulți dintre aceștia în clienți potențiali sau clienți.
Iată câteva dintre cele mai bune practici pentru optimizarea site-ului dvs. web pentru conversii.
1. Înțelege-ți publicul. Aflați cine sunt vizitatorii site-ului dvs. și ce caută aceștia.
Folosiți aceste informații pentru a determina ce fel de mesaje și îndemnuri (CTA) le convertesc cel mai eficient.
2. Simplificați-vă designul site-ului web – faceți-l cât mai ușor de utilizat.
Vizitatorii ar trebui să poată naviga cu ușurință pe site-ul dvs. și să găsească ceea ce caută.
Dacă designul tău este prea complicat sau confuz, probabil vei pierde vizitatori înainte ca aceștia să aibă șansa de a face conversie.
3. Folosiți CTA convingătoare. Folosiți text, butoane sau imagini clare și concise pentru îndemnuri.
De asemenea, plasați CTA-urile în locații strategice de pe site-ul dvs., unde este cel mai probabil să fie văzute și să facă clic pe acestea de către vizitatori.
Și, desigur, CTA-urile dvs. ar trebui să fie suficient de convingător pentru a încuraja vizitatorii să ia acțiunea dorită.
Idei de marketing – Marketing de conținut
Marketingul de conținut servește numeroase scopuri într-un plan eficient de marketing digital.
Probabil ați auzit conceptul că „Conținutul este regele” și este pentru un motiv întemeiat.
Conținutul servește pentru a ajuta la:
SEO
Piața Marketing
Marketing bazat pe cont
Marketing prin e-mail
Implicarea clienților
Autoritatea pentru industria construcțiilor
Pur și simplu, dacă aveți de gând să vă concentrați eforturile oriunde, concentrați-vă pe conținut.
Puteți crește mai ușor în alte domenii ale marketingului digital odată ce aveți conținut grozav.
Vă recomandăm să începeți să creați conținut de blog.
Blogurile și articolele oferă informații valoroase potențialilor dvs. clienți și puteți scrie în mod specific despre subiectele pe care le caută.
Odată ce au dat clic pe blogul dvs., este posibil să se uite la alte resurse de pe site-ul dvs. și să înceapă procesul formal de vânzare.
Partajarea conținutului blogului – Idei de marketing
În plus, puteți utiliza cu ușurință conținutul blogului creat pentru a implica clienți potențiali prin diverse canale digitale.
Puteți partaja blogurile dvs. prin:
1. Social media pentru a vă oferi rețelele sociale în urma unei postări informative și captivante.
2. O listă de e-mail cu persoane de contact, astfel încât să începeți să construiți încredere cu potențialii dvs. clienți.
3. Marketing de marcare de ieșire pentru a oferi un început de conversație pentru reprezentanții dvs. de vânzări.
4. Creați un studiu de caz pentru a vă evidenția succesul cu un alt client.
Campanii de marketing prin e-mail
Marketingul prin e-mail rămâne una dintre cele mai eficiente tactici de marketing pentru a ajunge la potențialii clienți.
Cu marketingul prin e-mail, puteți implica eficient clienții direct în căsuțele lor de e-mail, direct pe telefoanele lor.
Chiar dacă nu citesc fiecare e-mail, numele companiei tale apare în fața lor de fiecare dată când apari în căsuța lor de e-mail.
Aceste e-mailuri le amintesc potențialilor și clienților că compania dvs. este încă acolo și gata să le servească.
Acestea fiind spuse, nu încurajez companiile să abuzeze de accesul la căsuța de e-mail a cuiva.
Cel mai bun email marketing duce întotdeauna prin adăugarea de valoare vieții clientului.
Idei eficiente de email marketing
Unele dintre cele mai bune idei de email marketing sunt:
1. Trimite conținut de blog în mod regulat.
2. Oferiți sfaturi veșnic pentru industria dvs.
3. Oferiți un ghid gratuit pentru a vă ajuta clientul să depășească o problemă.
4. Utilizați un filtru de vânzări: odată ce conținutul a fost livrat, începe o serie automată de e-mailuri care îi promovează să facă următorul pas în proces.
Consumatorul mediu trebuie să interacționeze cu o afacere de 8-12 ori înainte de a fi gata să cumpere.
Utilizând marketingul prin e-mail, veți obține numeroase atingeri cu potențialii dvs. fără a cheltui o mulțime de bani.
Odată ce ai e-mailul lor, singurul tău cost este software-ul pe care îl folosești.
Autor articol - Iulian Barbu Sursă articol - https://barbuiulian.com/
Sursa photo - https://www.freepik.com/
Comments