top of page

joi, 06 oct.

|

Webinar - Provocările Antreprenorului Român

Provocările Antreprenorului Român

Alătură-te unei experiențe unice de învățare unde vei cunoște 5 experți din arii de business diferite, pregătiți să îți ofere soluții concrete pentru problemele cu care te confrunți.

Nu mai este posibilă înregistrarea
Vezi alte evenimente
Provocările Antreprenorului Român
Provocările Antreprenorului Român

Ora și Locația

06 oct. 2022, 13:00 – 16:00 EEST

Webinar - Provocările Antreprenorului Român

Despre Eveniment

Să fii Antreprenor în România este o provocare constantă, în special în urma schimbărilor dramatice din ultimii ani care au afectat masiv economia țării, perioadă în care multe companii s-au menținut cu greu pe piață, iar altele au eșuat…

În aceeași măsură s-au schimbat așteptările, speranțele și perspectivele consumatorilor, fenomen ce a dat bătăi de cap multor industrii din piață.

În acest context, să fii Antreprenor este un act de curaj, un act de disciplină morală și profesională care te împinge să faci față situațiilor de orice natură astfel încât să NU RENUNȚI!

Adaptabilitatea, motivația, profesionalismul te-au făcut să continui, iar faptul că titlul evenimentului nostru te-a atras, înseamnă că trebuie să mergi mai departe, să aduci un suflu nou în businessul tău.

Alătură-te unei experiențe unice de învățare unde vei cunoște 5 experți din arii de business diferite, pregătiți să îți ofere soluții concrete pentru problemele cu care te confrunți.

Vino la evenimentul - Provocările Antreprenorului Român – din data de 6 octombrie 2022, de la ora 13:00 și ia-ți doza de informație și inspirație de care ai nevoie de la: Cristian China-Birta (expert Marketing), Corina Neagu (expert Resurse Umane), Gabriel Biriș (expert fiscalitate), Andrei Dunuță (expert vânzări), Călin Iepure (moderator eveniment).

Investește 3 ore din timpul tău în participarea la acest webinar și vei avea o perspectivă mai clară despre strategia pe care trebuie să o abordezi în business, sau poți găsi răspunsuri la spețe concrete care în acest moment îți blochează buna funcționare a activității din compania ta.

Preț bilet – 100 RON

🔻Înscrierea la webinar se face prin selectarea unui BILET din secțiunea de mai jos (BILETE) și accesarea butonului Finalizează Comanda ❗️

Evenimentul va avea loc Online pe platforma Zoom.

Structura webinarului – 4 module/4 arii de business

1.Marketing

Cât costă amprenta digitală a unui brand

Speaker: Cristian China-Birta

“Una din cele mai grele decizii în business este cum împărțim bugetul de marketing.

Bani, să fii prezent pe toate canalele digitale, au extrem de puține branduri. Și nici ele nu pot spune că fac totul bine.

Pentru a te ajuta să iei o decizie cât mai bună, vom trece prin toate tipurile de marketing digital pe care le-ai putea face.

Și vom discuta despre costuri aproximative pentru fiecare în parte. Versus ce beneficii îți poate aduce fiecare canal digital.”

2. Resurse Umane

Diversitate și Incluziune în HR

Speaker: Corina Neagu

“Este din ce în ce mai greu să ne imaginăm o lume în care diversitatea să nu fie acceptată. Diversitatea este scopul, iar incluziunea este mijlocul prin care se ajunge la adevărata esență a diversității.

Acest proces presupune mult mai mulți pași decât parcurgerea clasicului program de integrare. Înseamnă ca oamenii să se cunoască, să se înțeleagă, să se accepte, să lucreze cu adevărat împreună, să existe un mediu în care fiecare să aibă o voce și să i se asculte, să fie încurajat schimbul constructiv de idei, iar oportunitățile să fie egale și să poată fi fructificate de toată lumea.

Mai înseamnă ca liderii să îmbrățișeze ei înșiși diversitatea și să o prezinte ca pe o normalitate, să-și asume și să susțină întru totul eforturile creării și dezvoltării unei echipe diverse. Pe scurt: de la vorbe, la fapte concrete, schimbarea de comportamente și acțiuni constructive.”

3.Financiar/Fiscalitate

Modificări ale Codului fiscal ce urmează să intre în vigoare în 2023

Speaker:Gabriel Biriș

“Modificări ale Codului fiscal ce urmează să intre în vigoare în 2023

Ordonanța de guvern nr. 16/2023 aduce modificări importante în ceea ce privește impozitul pe venit (salarii, venituri din activități independente, impozitul pe venitul din transferul bunurilor imobile din patrimoniul personal), al contribuțiilor sociale (contracte part time, venituri din activități independente), regimul microintreprinderilor, TVA și al impozitului pe clădiri.

Unele dintre aceste modificări au intrat deja în vigoare de la 1 august, însă majoritatea vor intra în vigoare începând cu 1 ianuarie 2023.

Vom aborda aceste modificări, explica implicațiile, riscurile și oportunitățile oferite de noua legislație într-un format interactiv în care vom prelua și răspunde întrebărilor dvs.”

4.Vânzări

TOP 7 greșeli în vânzări și înatragerea clienților

Speaker: Andrei Dunuță

„Oamenilor nu le place să li se vândă, dar iubesc să cumpere. Vinzi tu? Sau cumpără ei? Sunt 2 moduri de operare diferite care stau la baza Vechii şi Noii Şcoli de Vânzări. Sunt 2 elemente de mindset care te duc ori către înfrângere ori către victorie.

Când jocul se schimbă, se conturează 2 tipuri de jucători aka oameni de vânzări: cei care se plâng de schimbare şi cei care vor să învețe noile reguli pentru a performa. Tu din ce categorie faci parte? Ți-am pregătit - TOP 7 greșeli în vânzări și în atragerea clienților- pe care le vom dezbate. Un content de nota 10 pentru a te diferenția pe piață și a ieși în față!

Despre invitații din cadrul webinarului:

Cristian China-Birta

Este blogger pe cristianchinabirta.ro, antreprenor cu agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0, trainer și speaker.

Dar în primul rând, așa cum spune chiar el, este “tatăl celor trei copii și soțul doamnei sufletului său”.

A organizat în cei 15 ani de consultanță peste 500 de campanii cu și pentru influnceri. În același timp, a participat ca infuencer la peste 200 de campanii.

A scris prima carte despre influencer marketing din România, ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia ?”.

A ținut peste 150 de cursuri de social media la solicitarea companiilor și agențiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente în care subiectul principal a fost social media și comunicarea.

A publicat peste 13.000 de postări și articole pe blogul său, pe care scrie din 2007.

Corina Neagu 

 HR & Business Strategist, International Trainer, Executive & Career.

Consultant în domeniul Resurselor Umane, cu peste 20 ani de experiență în corporații în diverse roluri acoperind zone ca recrutare, compensații și beneficii, dezvoltare organizațională, legislația muncii, training, brand de angajator. Peste 10 ani în calitate de mentor HR, vorbitor și autor pentru evenimente HR, site-uri web sau publicații, având sute de articole scrise pe site-uri dedicate, LinkedIn sau blog personal. Mama a două fiice și fondator al companiei DARE (Development Advice & Resources), companie de consultanță care pune accentul pe susținerea organizațiilor în realizarea potențialului propriilor angajați.

Gabriel Biriș

Este unul dintre partenerii fondatori ai Biriş Goran, avocat de business, recunoscut la scară largă ca fiind unul dintre cei mai buni specialiști în fiscalitate din România. Gabriel are o experiență de peste 26 de ani în toate aspectele fiscalităţii, oferind consultanță cu privire la conformitate, inspecții și litigii fiscale. Este bine-cunoscut pentru activitatea profesională, dar și pentru eforturile depuse pentru modernizarea legislației și administrației fiscale, în sprijinul mediului de afaceri din România. Între decembrie 2015 și septembrie 2016, Gabriel a deținut funcția de secretar de stat în Ministerul Finanțelor Publice, fiind responsabil cu reforma legislativă în domeniul fiscal. Ultimele 14 ediții ale publicației Chambers Europe îi confirmă reputaţia, catalogându-l drept „highly recommended”.

Andrei Dunuță.

Este fondatorul filosofiei “Arta de a NU vinde ” și i-au trecut prin mână peste 6500 de cursanți, a antrenat peste 2000 de speakeri și a livrat peste 100 de traininguri de vânzări sau concepte creative de vânzări și public speaking pentru branduri precum: UiPath, Samsung, NN Asigurari, Rompetrol, TBI Bank, UniCredit, Sephora, BAT, AVON etc.

Călin Iepure – Moderator Eveniment

Antreprenor, Trainer, Speaker, Facilitator & Autor

Călin este implicat activ ca partener în 5 afaceri și consultant în zeci de proiecte antreprenoriale,coordonează cea mai activă organizație de Business Networking din România - bizz.club. Este totodată fondator al mai multor comunități cu influență în sfera educațională sub brandul SELLification, comunități care au cumulat peste 50.000 de membri. Călin este co-autor a 8 cărți și este specializat în arii precum: public speaking, networking, persuasiune, negociere, leadership, antreprenoriat, educație financiară, management și îmbunătățirea proceselor de vânzare.

Haide alături de noi la un eveniment de top despre cum să faci față provocărilor din business-ul tău!

Regulile de participare și acces la Webinarul Provocările Antreprenorului Român se pot descarca accesand acest link:

https://docs.google.com/document/d/1bjEz0pvdk9hJwqvVOrKM2tq-mvcbsCbk/edit?usp=sharing&ouid=104035321272262474748&rtpof=true&sd=true

Rezervă 1 Loc

  • Bilet Webinar CCU

    100,00 RON
    Vânzare încheiată

Total

0,00 RON

Distribuie Evenimentul

Cum ne poți contacta?

Personal

Strada Progresului 134-138, Sector 5, București

Online

Prin formularul de contact!

Prin telefon sau E-mail!

Telefon: 0748.116.116

bottom of page